torsdag 27 oktober 2011

Hemma igen...

efter en skön minisemester i djupa hälsingeskogarna.... Det var verkligen skönt, det behövde jag!!! Hundarna blev jätteglada, det var sååå underbart att ha dom omkring sej!!! Dock var mor hundvakt nästan hela tiden till vildbasen Mario, så det var full rulle heeela tiden.... Vi har inte gjort så mycket särskilt bara mest tagit det lugnt. Många skogspromenader med hundarna har det blivit. Sedan har jag varit till förrådet i Harmången och rotat fram lite smått & gott som jag ville ha med hem.... Förstår inte M när han tyckte det var lite väl mycket saker i bilen hem...???? Ett styrelsemöte med "Dumstrutsklubben" hann jag oxå med :) Det var mycket trevligt, synd bara att 5:e medlemmen inte kunde komma. Stackars M, han fick vara hemma och umgås med min mor, men jag tror det gick bra :)

Mamma har oxå sytt ett överdrag till insidan på babykorgen, det blev jättefint :) Nallar blev det. Bild kommer senare.. Hon har även sytt 2 gardiner till våra ytterdörrar, grön spets för lite insynsskydd, det blev väldigt bra!!!!

Nu är vi som sagt hemma igen och det är ganska skönt oxå. Igår var vi i Karlstad nästan hela dagen och i dag har vi städat och pysslat lite.

Jag har börjat att längta oerhört till den bästa månaden på hela året.... December.... JUL!!!!! Det är ca 4 veckor kvar till advent och 8 veckor till julafton!!! Guuud vad jag älskar julen!!!!! Inte bara själva julhelgen (som är jävligt kort iår) utan hela december med:
advent, snö, julmarknader, glögg & pepparkakor, lussebullar, lucia, julpyssel, julmusik, tända ljus, familj, vänner och en massa mys!!!!!!!!


Kram!


Stjärnglitter & Kärlek till er alla!

Inga kommentarer: