torsdag 6 oktober 2011

Lite bilder..

Så här blev byrån jag (eller rättare sagt M) släpade fram från kläkammaren. Skurade som sjutton för den var jävl.... skitig. Sedan lade jag pressentpapper i lågorna, grönt med vita prickar :) Jag var väldigt nöjd, en stund, tills jag var in i städskrubben under trappen och kollade på byrån som stog där till ingen nytta... Den var större och såg fräschare ut (den hade inte gulnat i vitfärgen som den andra) Ok, den vill jag ha istället sa jag till M lite bedjande med huvudet på sned (det lyckades) ;)



Det jag inte anade var att det skulle bli ett jädrans jobb med den byrån...... Den var oxå jätteskitig och var full i stearin :( ett helvete att få bort.... Men nu är den färdig och står på plats :) Den var inte så fin som den såg ut i dunklet under trappen, men den duger tills vi hittat något bättre. Jag skulle ju hellst vilja ta hit min fina spegelbyrå som står hos min bror i Söderhamn. Vi får väl se...



Den här korgen har M legat i när han var liten, och vi har fått låna den av hans föräldrar :) Hur fin som hellst!! Jag ska bara hitta ett fint tyg som mamma ska sy och ha på insidan. Sedan ska jag försöka få till en sänghimmel på något vis (den tillhörande ställningen finns inte kvar.. den har antagligen fått sluta sina dagar som blommpinne istället)



Idag har vi tagit en tur i skogen, det var härligt men jag blev väldigt trött... :( Känner mej som en flodhäst :( herreguud och det är ca 3,5 mån kvar...... hur ska detta sluta?


Nu ska jag gå ner och förbereda maten tror jag. Ha det så bra.


Kram!


Stjärnglitter & Kärlek till er alla!





1 kommentar:

lilla jag sa...

Fint det ser ut :) Va ju konstigt att de inte går att kommentera?

Jag fotade vagnen innan ni hämtade den, kan maila bilden till M.

Vi kan ses till veckan om du känner dej ensam när jägarn är borta ;)

Kram.