onsdag 23 november 2011

Borta bra men hemma bäst....



Nu är vi hemma igen efter några trevliga dagar i stora staden Göteborg :) Det har varit jätteroligt men väldigt jobbigt oxå.... somnade på tåget igår, innan det ens hade lämnat perrongen och sov hela vägen hem... I dag sov jag till kl 11 och har varit seg hela dagen. Hotellet var fint och vi fick bo på 17 våningen... men det gick faktiskt bra för det var en massa tak utanför vårt fönster så det upplevdes inte så högt. Och tack & lov var frukosten inte på våning 23 som jag trodde utan på våning 2. Det var verkligen tur... hade aldrig klarat att äta där uppe.... var upp en sväng för att M ville titta, men jag fick svindel och stog vid hissen hela tiden och klamrade mej fast vid väggen....



Vi har ätit en massa god mat, bastat och julmarknaden på Liseberg var fantastisk, hur vackert som hellst med alla lampor (5 miljoner sägs det att det ska vara... och det tror jag). Vi gick dit vid 17 på sön kväll och det var helt perfekt... mörkt, stämmningsfullt och alldeles lagomt med folk. Vi var oxå och lyssnade på "Jul med Lotta" en stund, det var tvinspelning (det program som kommer på TV på tor) men vi stg långt bak så jag tror inte vi fastnade på någon kamera... Vi såg Sanna Nilsen och Roger Pontare, sedan gick vi vidare.


Visar lite bilder senare.

Inga kommentarer: