måndag 28 november 2011

Sängliggande....

så gott som hela dagen :(


Troligtvis var det något fel på pizzan jag åt igår..... Har sprungit på toa hela natten och i morse spydde jag som en gris..... HATAR :( Sedan har jag legat nästan hela dagen... Och inte blir det bättre av att det är en råtta som lagt sej och dött i väggen i köket....... DET STINKER!!!!!!






Hoppas jag blir bättre för i morgon ska vi på föräldrakursen :)






Hittade den här fina väggtexten HÄR Den skulle jag gärna vilja ha på väggen ovanför "Pyrets" sängplats :) Fast med vit text eftersom vår sovrumsvägg är brun.





Apropå "Pyret"..... så kan han ju inte heta i all evighet!!! Men vi är inte överrens om namn.... Jag vill att han ska heta endera Malte, Love, Dante el Max...... M tycker, Liam, William eller Gustav. Jag skulle kunna tänka mej Emil oxå som sista utväg, och det är inte M främmande för heller.....



Vad tycker ni????? skriv en kommentar!!!!


4 kommentarer:

lilla jag sa...

Fy vad jobbigt me magsjuka :( Pigga på dej! Vi ses på pepparkaksfika nån dag frampå :) Kram.

lena sa...

dante eller emil dom andra har man så dåliga erfarenheter av. Texten var jättefin. (i annonsen i tidningen skrev vi när vi fått barn "kär och efterlängtad")

Sofia sa...

Jag röstar på Love. Det är ju både ett namn och kärlek. Perfekt! Snart ses vi <3

Walle sa...

Malte är ju fint och väldigt gulligt! Sen så gillar ju jag William också! :)