tisdag 20 maj 2014

Härligt...

Vilken härlig helg vi haft!!! Jag ville inte åka hem!

Stugan var superfin och helt nyrenoverad :) och stugbyn var den finaste stugbyn jag någonsin sett!
Vi har bara tagit det lugnt, ätit god mat, bastat, promenerat i skogen och kollat in omgivningen (vilken bestod av typ skog, sten och myrvatten).

Lukas har oxå tyckt att det har varit roligt :)  Mycket spännande att utforska stugan, att få vara överallt, att kunna sitta i soffan och kolla på tecknat och samtidigt ha uppsikt på mamman som fixar Frukost/mat i köksdelen, det gillade han! Och jag med! Så vill jag alltid ha det!

Han hade oxå roligt i skogen där han fick springa som han ville, sedan var vi till flera lekplatser och busade.  Ja det var helt enkelt en härlig semester för oss alla!

Bilder (mest på Lukas) får ni se en annan gång, orkar inte ladda ner dom i datorn nu....
I morgon har Lukas tagit ledigt från dagis och vi ska åka till Mariebergsskogen :)     Det är så jobbigt det där med dagis igen, han har ju börjat vara såååå där ledsen igen vid lämningen.... sedan har han ju roligt men det jobbigt ändå, och jag vet inte vad som är bäst.... att låta honom vara ledig så mycket som möjligt? eller blir det ännu värre då, när det blir så sällan? Kanske det blir bättre om han är där kontinueligt???? Hur ska man veta???

God natt!

2 kommentarer:

lilla jag sa...

Låter som en kalasbra helg :-) Vi hälsade på Lukas idag , han stod och kikade på oss med lite bus i blicken :-)
Kram på er <3

Charlotta sa...

Ja det hade vi verkligen :)
Han berättade att han träffat faster Katrin och Torbjörn på dagis idag :) Men Simon och Linus var hemma sa han....