tisdag 6 maj 2014

Sömn.....

Har kanske tagit igen lite av min sömnbrist i dag....?  I morse när väckarklockan ringde kände jag att jag inte kommer att klara av dagen om jag inte får sova ut!!! Kände oxå ett stooort behov av att vara SJÄLV!!! Jag bestämde mej för att jag måste stanna hemma idag (trots karensdag)
Sagt och gjort.... när vi lämnat Lukas på dagis stupade jag rakt ner i sängen (orkade inte ens äta frukost, och det vill inte säga lite..) Somnade kanske vid 8:10 sedan sov jag som en stock tills M väckte mej 11:40.

Nu ska jag försöka somna i bra tid några kvällar så kanske allt rättar till sej :)  Känns som att somnbristen är svar på mycket just nu. Men det är ju så svårt att gå och lägga sej i tid för det är ju då, när Lukas sover jag får lite egentid, och ännu mer när M gått och lagt sej, då kan jag strosa omkring här helt i lugn och ro :)

Nej nu måste jag gå och väcka Lukas så han inte sover för länge och inte kan somna i kväll.... I går sov Lukas och jag 2,5 tim till halv fyra.... det var inte sååå himla bra!!

1 kommentar:

Rapport till Vänfors sa...

Hallå och tack för kommentaren hos mig :) Butiken där man kan köpa de fina röda vinglasen heter Prickig katt och finns i centrala Göteborg. Kostar bara 49 kronor styck och finns i fler färger...älskar dem.
Kram Annika