måndag 12 maj 2014

Semestertripp....

Ååååå vad skönt det ska bli med en liten minisemester!!!! En weekend i Säfsen :)

Vi åker på nu på fredag :)  Har hyrt en mysig liten stuga med bastu & braskamin och ska bara ha det mysigt och njuta heeela helgen :)  Och håller dom vad dom lovat så blir det kanonväder oxå :) :)
Detta får bli vår 40-års pressent till varandra!

Men först nu ska vi ha lite kalas för M i morgon på hans dag! Fick han bestämma så skulle den dagen helt glömmas bort, men det får han ju inte ;)
Jag har slagit in paket ikväll och Lukas har planerat sång för pappa i morgon :)

Nu är jag äntligen klar med köket :) sååå skönt att det är gjort, sååå frächt blev det!! och jag är riktigt nöjd! I dag har jag även ägnat lite tid åt att göra lite fint på bron, det behövdes verkligen!  Men nu är det färdigstädat för den här veckan så tar jag resten när vi kommer hem.

Nu blir det marspankaka ner i sängen!!! Jag är supertrött och vi ska upp tidigt i morgon till dagis, gym och jobbcoach. Sedan snabbt hem och fixa det sista inför kalaset :)

God natt!

Inga kommentarer: