lördag 31 oktober 2009

Ååååååååå............. vilken otroligt långtråkig dag!!!!!!!!!!

Har absolut inte haft något att göra på heeeela långa dagen.
Nu har jag varit på hemköp, skulle köpa garn och börja stick tänkte jag , men dom hade inte dom färger jag skulle ha, så jag köpte två filmer istället som jag nu tänkte titta på. Så att det blir slut på den här nedrans dagen nån gång. I natt får jag nog användning av öropropparna igen, Halloween party ska det bli här läste jag på en lapp i korridoren.
Hoppas ni andra har en trevligare lördag än jag.

Kanske det blir bättre....... det knackade just på min dörr, det var Rouso som undrade om jag ville komma med henne på partyt? Jag sa ok, det är ju väldigt nära så jag kan ju bara gå upp för trappan och gå in till mej om det inte är roligt. Vi fick komma utan utklädnad sa hon. Ok det kan ju bli roligt man vet ju aldrig. Det är defenitivt roligare än vad jag har haft i dag.


*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

Inga kommentarer: