söndag 18 oktober 2009

Plugga, plugga, plugga..............
Guuuuud så less jag är på detta! och nervös, i natt drömde jag mardrömmar om tentan. Drömde att vi fick göra den inför en jättestor publik, och jag hade glömt mina anteckningar hemma och kom inte ihåg ett dugg, huuuu va hemskt det var......

Inte nog med detta, jag håller på att bli regält förkyld oxå. Har jätte ont i halsen, känns som om jag har lite feber och som om jag skulle ha hela huvudet fullt med bomull.

Inget annat har hänt i helgen, en ganska långsam och tråkig helg. Hoppas mån-tor går snabbt, för nu längtar jag hem.

*Ha en bra söndag, och håll alla tummar ni har i morgon 08:30*

1 kommentar:

lena sa...

det kommer säkert att gå bra se till att friskna till nu när du ska komma hem jag håller tummarna i morgon kram lena