torsdag 29 oktober 2009

Ledig dag......... Härligt!

Kunde inte sova i morse, vaknade kl halv 6. Då låg jag och funderade på min tenta, var bara tvungen att gå upp och kompletera lite innan jag skickade in, så till slut blev det 2807 ord.

Nu har jag städat och gjort fint här på mitt rum, skönt att ha det gjort till helgen, nu kan vem som helst få komma och hälsa på när jag har så här fint :)

Tror att jag ska ta en promenad ner på stan och kolla efter en dörrmatta, behöver verkligen en sån.


*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

lena sa...

hur var det med havregrynsgröten och hadde han hår på huvudet kul att du väntar besök. kram lena

Charlotta sa...

Har inte haft möjlighet att fråga ännu, kanske på söndag. Trevlig helg :) Ska kolla på Idol i kväll med Tiltan, Justine och Camilla.