onsdag 14 oktober 2009

Har varit på VFU några dagar, så jag har varit helt slut när jag kommit hem. Men det är så himla bra på min VFU-skola, jag trivs sååå bra och min handledare Lotta, är fantastisk. Hörde att det snöat hemmavid, lite tidigt tycker jag nog. Här är det kallt, har ju inga varma kläder här, det får bli en djupdykning i mitt förråd när jag kommer hem nästa helg. Jag har i alla fall köpt en mössa i dag.

Nu ska jag gå och lösa ut min enormt stora trissvinst, 100 kr. Sedan ska jag plugga lite till tentan jag har på mån morgon.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

lena sa...

För oss dödliga vad betyder VFU???Nej någon snö har vi inte fått men frost kallt och mys.
Vad gjorde du med storvinsten det vill jag veta kram lena

Charlotta sa...

Jag min nöt, tog fyra nya lotter. Tror du jag vann nåt? Nada.....
VFU betyder verksamhetsförlagd utbildning.
Nu har jag städat/ möblerat färdigt och lagt på min nya matta. Det blev jätte bra, hoppas jag sover bättre oxå.