måndag 26 oktober 2009

Hemma i Falun igen..................
Ganska skönt att vara tillbaka igen, och igång. Har haft seminarium idag, i morgon till torsdag kl 17 har vi examination på delkurs 2. Tre dagar ska vi skriva en text och knyta ihop allt vi läst om under hösten och visa att vi förstått.......... Har jag det?????
Jag blir så stressad av sånt här, och tror att jag aldrig kommer att klara det. Först och fremst så stirrar jag mej alltid blind på sid antalet och blir helstressad över att jag aldrig kommer att kunna åstakomma såååå många sidor. I stället för att bara sätta mej ner och skriva och se hur mycket det blir.

Ja, ja det blir nog bra när jag bara kommer igång, det är svårast att börja. Det blir i morgon, ska inte börja förrän då. Nu ska jag kolla vad jag fått i mitt paket från "Creative club", mycket roligare.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

Inga kommentarer: