onsdag 22 april 2009

Halloj.
Nu har jag inte skrivit på ett tag, vet inte varför egentligen. Har haft matteprov idag, men fick inte sitta där jag brukar så jag fick sitta i klasss rummet och där vardet väldigt pratigt, och då har jag väääldigt svårt att koncentrera mej och tänka. Men har just fått resultatet, VG, det var helt ok efter omständigheterna.

Var till optikern i går på synundersökning, så nu har jag äntligen beställt nya glasögon,men det blev inte riktigt som jag tänkt mej, det ena paret jag ville ha skulle bli super dyra så jag fick snabbt välja några andra.Jag har ju valt 2 som jag tycker mycket om, men det som blev lite dumt var att bågarna nästen är lika bara olika färg, och jag hade ju tänkt mej 2 st helt olik varanndra. Ja ja det blir nog bra ändå, det ska ju bli skönt att äntligen se ordentligt. Mina gamla glasögon är så repiga att det nästan inte gick att mäta styrkan pådom, så det var väl på tiden med nya.

Nu ska jag packa, ska ju till stockholm imorgon på hypnos. Det ska bli så himla spännande, hoppas inte Malin har rätt, hon trodde jag skulle bli bortrövad och mördad.

*Solglitter och kärlek till er alla*

1 kommentar:

lena sa...

nej hoppas att allt går bra. jag tar hand om sally så tar du hand om dej själv och ring när du är klar med den första träffen. hade bra och spana lite också när du går på stan kram lena