fredag 10 april 2009

Paltkoma..........
Ja det var längesedan jag varit så här mätt, jag har nog inte egentligen ätit särskilt mycket, men min mage får väl en chock av att måsta arbeta. Jag har även lite äckelkänsla, när jag ätit färdigt talade nämligen mamma om vad jag ätit, nämligen Älghjärta...... urk! höll på att spy.

I dag har jag, mamma, Lena och Peo varit på vår årliga påsktur. vi har tittat på konst/konsthantverk, en massa loppisar och haft picknick i det härliga vårvädret med strålande sol. Jag hade som vanligt inga pengar, men jag köpte i alla fall en liten tillbringare (har ju en liten förkärlek för sådana) på loppis.

*Stjärnglitter och Kärlek*











2 kommentarer:

lena sa...

jätte kul var det tur med vädret och fikat var jättegott en trevlig tradition eller hur glad påsk vi kommer nog ut och hälsar på någet i helgen kram lena

Lotten sa...

Ja men gör det