söndag 5 april 2009

Jaha, då är kl snart halv tre på em, och jag gör allt annat än det jag ska, nämligen plugga. Känner verkligen inte för det i dag men jag måste nog, ligger lite efter i min planering så jag måste lögga på ett kol om jag ska kunna vara ledig på påsklovet, och det skulle vara såååå skönt med en hel vecka utan att behöva tänka på att plugga, och få dåligt samvete om jag inte gör det.

Har varit och kollat på en massa roliga, inspirerande och vackra inredningsbloggar, det finns ju massor. Jag hamnade på en blogg där personen i fråga bodde i sverige men var från island, hon hade en del bilder därifrån och jag fick sådan längtan dit, tillbaka, jag älskar verkligen detta land.

Har tagit en sväng med dammsugaren idag, det var verkligen nödvändigt, gick man på golvet i rummet och blundade, trodde man att man var på en strand i karibien eller så, i och för sej härligt att vara där, men inte när jag öppnade ögonen igen och insåg att jag fortfarande var i min lägenhet, att det är grått och trist ute, och att hundhåren virvlar runt fötterna.

Nej, nu måste jag verkligen pallra mej iväg till eng böckerna...... eller kanske måste jag gå till ica först och köpa en glödlampa så jag slipper borsta tänderna i stearinljusets sken i kväll oxå.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

Inga kommentarer: