torsdag 9 april 2009

Piss och blääääää........
Hade eng prov idag, trode att jag var riktigt bra förberedd, har pluggat mycket. Men det visade sej att jag hade pluggat på helt fel, jag kunde nästan ingenting. Började nästan gråta för jag blev såååå himla besviken, jag trdde ju att det skulle gå riktigt bra och det gjorde det verkligen inte! Får göra om provet efter påsklovet, där rök den ledigheten.

I dag var det en dam och tittade på min lägenhet, och det verkade som om hon bestämde sej på engång. Funderar om jag ska kolla om hon vill flytta in redan i juni, så jag slipper den hyran, jag får se, det betyder ju oxå att jag måste packa fortare.

Har packat min väska idag och åkt till mamma, ska fira påsk här, skönt med lite skogsluft. I morgon ska vi och "Bosse Rappne" Nordin åka på vår årliga påskutflykt.
Jo det var så här att Lena och jag gjorde ett test på nätet igår, man skulle svara på ett antal frågor och få reda på vem i Äntligen Hemma man är. Lena blev Bosse Rappne, och jag blev "Karin"
Nu ska jag bara slappa och titta på tv.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

lena sa...

tack för de men jag vart ju inte evelyn iallafall

Lotten sa...

Nej tur för det. Bosse kan man ju ha mer nytta av