måndag 27 april 2009

Hemkommen från den stora staden!
och packningen är med...........
Som en del vet så strulade det lite med packningen i helgen. Det började med att jag klev av bussen i tor med ryggsäcken kvar på bussen, och det tog nästan en halvtimme innan jag märkte att jag inte hade den med mej. PANIK!
Men efter mycket om och men fick jag tag på bussföraren, som fortfarande var kvar i Stockholm, och som lovade komma förbi med den Tack! Men inte nog med det, när jag skulle hem igår glömde jag packningen hemma hos Tomas och Maria, så vi fick vända om. Helt otroligt, det måste vara något mystiskt med den ryggsäcken.

Det var jätte härligt i Stockholm med sommarvärme. Men hypnosen var inget att ha, bortkastade pengar. Jag gick bara en gång fast jag skulle gå flera, jag köpte tre par skor och ett par byxor i stället.

Nej nu måste jag gå och göra något vettigt, jag har såååååå jävla mycket att göra så jag vet inte riktigt var jag ska börja, ligger efter i både eng matte och nk med flera prov kvar att göra, arbetsproverna ska snart in och jag har inte börjat, jag ska skriva en bok recention till sv, sen håller jag ju på att packa och rensa, till helgen åker jag till skåne och helgen efter till Leksand. Blir alldeles slut bara jag tänker på allt, och hur ska jag hinna? Längtar till första Juli när allt är klart!

*Solglitter och kärlek till er alla*

1 kommentar:

lena sa...

hallå var nöjd med vad livet har att ge. stress och alla måsten blää. man måste vara också ta ett djupt andetag och gör en sak i taget själv så ska jag ta och gå i säng behöver sova hörs i morgon kram lena