tisdag 14 april 2009

Hemkommen från Blåkulla!
Jaha då är det slut på påsken då, det var skönt att bara vara ledig några dagar, men nu är det plugga som gäller igen, och packa, och fixa arbetsproverna och åka till Söderhamn och putsa fönsterna åt min bror. Herreguuuuud hur ska jag hinna allt?
Som sagt, nu har jag sökt till högskolan (Falun,Härnösand och Gävle) nu ska jag bara in med arbetsproverna till Falun, sen är det bara att hålla tummarna att jag kommer in, helst Falun.
Sally har tagit sitt första utomhusbad idag, i en översvämmad bäck, säkert skitkallt men hon tyckte att det var härligt det såg man på hela henne. Försökte stoppa henne, men hon ökade bara farten när jag ropade neeeej. Är det någongång som hon verkligen inte lyssnar så är det när det gäller bad, och när korpen är i närheten, då blir hon plötsligt stendöv.
*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

lena sa...

när lyssar dom gamla(hundarna) på oss. svar när dom vill inte förr.Jo när det är mat eller något annat gott. Hur ska du hinna med allt stackars dej. själv har jag semester
skönt hörs i morron kram lena

Walle sa...

Men du skulle väl ha hoppast i å badat du också lotten.. kanske var jättehärligt ju!! :)