torsdag 9 april 2009

Ja, då blev det jävligt sent ikväll igen. Var hos Lena lite för länge ikväll så jag har suttit tills nu med engelskan, har stort prov i morgonbitti. Jag är inte riktigt felfri ännu, men jag orkar verkligen inte skriva en enda till engelsk mening, det får gå som det går i morgon, ska kliva upp och gå igenom allt en gång i morgon bitti iallafall.

I går kväll var jag och spelade spel med Sussie, Fia och Benjamin. Det var jätteroligt, men jag vann inte så mycket som vanligt, men det gör inget för jag tycker det är roligt ändå.

Har börjat äta lite mat nu, guuud så gott allt är! Det var faktiskt på tiden, har längtat efter mat ett tag nu. Så får jag se hur jag gör, om jag fortsätter så här tills jag är i mål, eller om jag går tillbaka på ren kur igen om ett tag. Det hela kanske beror mycket på hur det går på hypnosterapin i Stockholm.
Nu måste jag verkligen gå och sova.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

Inga kommentarer: