tisdag 22 september 2009


Aaahhh.... nu har jag äntligen städat och fått iordning efter renoveringen. Bara nya gardiner och några kuddar på sängen, sen har jag fått ganska hemtrevligt tycker jag.
Fick offra moppskaftet för att kunna ha mitt tyg på den väggen (der gick varken spika eller få fast några häftstift) men det gör inget för skaftet var urkasst.
Fick till och med upp fönstret så jag kunde putsa fönstret utvändigt och i mellan. Skruvade bort handtaget på vädringsluckan och använde det för att öppna fönstret. Man får inte vara dum...... då blir man stadsminister!
Nu är det dags att plugga lite inför tentan nästa vecka.
*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

lena sa...

snyggt det är alltid kul att få renoverat blir lite avund kram lena

Charlotta sa...

Ja, visst blev det ganska fint, fast jag inte fick välja färg.