onsdag 30 september 2009

Back in buisness......
Kom tillbaka till Falun i gårkväll, skyndade mej att hämta ut min nya dator och skrivare.
Jiipppi, datorn är jättefin, synd bara att jag glömde installations cd:n till mobila bredbandet hemma, så jag måste använda gamla datorn när jag ska ut på nätet. Mamma ska skicka cd:n på posten.
I går kväll när jag kom hem fixade jag oxå fint i mitt fönster, jag hade ju köpt både nya gardiner och insynsskyddsplast. Det blev jätte bra faktiskt, nu kan jag ha persiennen uppdragen.

Skulle ha haft tenta idag men jag stannade hemma, känner mej inte så pigg + att jag inte kunde ett dugg, det blev dåligt med pluggande hemma. Hädanefter ska jag se till att inte åka hem när jag har något viktigt att plugga till. Får göra tentan v 43 i stället, men jag ska ändå se till att vara klar till helgen.
Jag har gjort ett schema idag där jag planerat in tid för hemläsning, som det varit hittils har jag skjutit fram allt till sista stund, men ändå hela tiden haft dåligt samvete för att jag borde plugga. Nu har jag sett till att jag har kvällar och helger fria, går jag efter det här nu så behöver jag inte må dåligt när jag är ledig, utan kan göra annat med gott samvete. Skönt!

I lördags var Lena och Sussie hos oss. Lena och mamma åt suring, Sussie och jag åt lax och rostade grönsaker mums. Senare på kvällen spelade vi spelet "Med andra ord" det är sååå himla roligt spel, måste kolla om det går att få tag på (det är Fias).

Har kollat runt lite på nätet i kväll efter convers kängor, men dom är ju sååå himla dyra. Men jag är ju inte den som måste ha ett visst märke, så jag hittade ett par jättefina plagiat, för bara 149:- svarta med vita prickar, dom passade mej perfekt (storleksmässigt vet jag inte, men i pris och utseende). Dom fick det bli!

Nu ska jag göra något gööör tråkigt, betala räkningar. Bläää

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

1 kommentar:

lena sa...

duktig flicka att ha ett schema för sej själv det är kanon,det är precis som du säger just för att slippa det jävla dåliga samvetet gud vad jag hatar det ibland.Du får ta en bild på fönstret så får jag se hur det blev. Vi måste köpa detta spel det var jättekul man måste skratta ibland eller hur