söndag 13 september 2009

Engelska är verkligen inte min grej.......
Men jag har fått övat i kväll, när en korridorgranne kom och hälsade på. Hon heter Rouso och är från Georgien.Jätte trevlig.


Varför ska det vara sååååå svårt att sätta sej med skolböckerna??? Därför det är sååå tråkigt. Läser just nu "Juridik för pedagoger" om offentlighetsprincipen, sekretess mm. Båååååring!!! Jag vill att det ska vara januari NU. så jag får börja med bild istället.
Spelade Lotto i går, för att i alla fall h en chans att bli miljonär, men inte då....... inte en enda liten krona vann jag. Hur ska man bära sej åt???

Har googlat runt lite för att kolla hur man får bort blomflugor, det bara vimmlar av dom. Så nu har jag stoppat ner tre tändstickor/kruka, hoppas verkligen det hjälper. Fick oxå ett tips om att lägga kryddnejlikor i krukorna, får prova det om tändstickorna inte hjälper. Tar tacksamt emot andra tips om någon har några. Håller på att bli tokig på dom små rackarna som är ööööverallt!

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

1 kommentar:

lena sa...

saft eller glögg och diskmedel i en liten skål fungerar bra ställ den i fönstret eller där du har blommflugor och ta bort frukten om du har den framme.Du får bita ihop och kämpa vidare detta fixar du kram lena