måndag 7 september 2009

Borta bra.........
Har varit hemma över helgen. Jätteskönt! Har varit på markna`n, det var ju som vanligt, massor med folk och egentligen inget att stå efter, men ändå ska man dit, det är liksom tradition.
Var på surströmmingsskiva (köttbullar för min del) på kvällen men ganska tråkig så jag åkte vidare på fest hos Walle.Trevligt! Tack Walle för att jag fick låna pengar till bussen hem morgonen efter.
Annars har jag bara tagit det ganska lungt, skulle ha åkt tillbaka till Falun i kväll men ångrade mej och bokade ny biljett till ons i stället. Just nu känns det som om jag inte alls vill åka tillbaka faktiskt.
Tänk om man kunde vinna en massa pengar, då skulle jag skaffa mej en stuga på landet, en massa djur, en keramikverkstad och strunta fullständigt i skola och jobb, bara vara. JAG VILL, jag vill!!!!

*Dröm vackra drömmar*

2 kommentarer:

lena sa...

Hal¨å det är ju skolk. Men jag förstår att det är roligare att vara hemma. hur gick det med läsningen av den fantastiska bok du nände och du bruden fortsätt att drömma man vet aldrig när drömmar slår in

Charlotta sa...

Ja mycket roligare, skönare i alla fall. Var lite dålig på att läsa när jag var hemma.Det fick jag sota för i dag, på seminariet där vi skulle diskutera det vi läst.