onsdag 23 september 2009

Nu har jag gjort något jag ganska länge velat göra, men tyckt att det varit för dyrt, dyrt var det nu oxå, men jag har tagit på avbetalning för jag behövde verkligen en ny. Jag har köpt en ny Laptop. Det började med att jag kollade runt på ny skrivare, min har ju pajjat som sagt, och jag är tvungen att ha en i skolarbetet. Då blev det att jag kollade på datorer oxå, jag ville ju såå gärna ha en ny. Efter mycket övervägande och med min bror på telefonen bestämde jag mej för att ta en på avbetalning, och samtidigt en skrivare. Sagt och gjort, så nu väntar jag med spänning på paketet. Det dumma är ju att jag åker hem i morgon så jag får vänta ända till tis innan jag kan hämta paketet.

Nu ska jag försöka plugga, det är sååååå mycket till tentan på ons + att vi ska lämna in en uppgift senast 24:00 i morgon kväll. Ska försöka göra så mycket som möjligt i kväll, det finns risk att det inte blir så mycket gjort i morgon när jag kommer hem.


*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

3 kommentarer:

lena sa...

bra för dej det finns ju ett behov och då måste man ju fylla det. Du ska få en fråga av mej sitter och lyssnar på radio skulle du vilja byta liv med Anna Anka jag vet vad jag skulle göra kram lena

Charlotta sa...

Det var ett himmla tjat om Anna Anka nu för tiden överallt. Jag har ingen aning om vem hon är eller vad hon gjort/gör. Tänk på att jag varken har tv eller tidning.
Vem är hon då, och vad har hon gjort eftersom hon finns på varenda löpsedel?

lena sa...

det är ju nya programet på tv "svenska hollywood fruar" ett prakt exemplar till idiot som har bytt ut sina hjärnceller till botox injektioner, du har inte missat nå