tisdag 17 november 2009

Grått, grått och åter grått..........

Vad jag är less på det här jävla vädret nu!!!!!! Kan vi inte bara stryka månaden November från almanackan??

Har varit på sista föreläsningen om utvecklingspsykologiska teorierna idag, dom har varit riktigt intressant allihop. Idag har det handlat om "Vigotsky", det är väl den teorin som mest gäller just nu innom skolan. Jag skulle nog vilja ta lite av varje teori och koka ihop något eget.

Har varit och fixat lite banankartonger i dag, så nu är det bara att sätta igång att packa!

I kväll har jag varit hos M :) Blev bjuden på mat, och sen................!

Nej nu ska jag ta och hoppa i säng, börjar skolan kl nio i morgon bitti. Först har vi seminarium där vi ska diskutera de olika teorierna, sedan ska vi få veta hur det gick på förra hemtentan. Min gud, vad jag hoppas att det gick bra!!!!
Vi ska samtidigt ha personligt samtal med vår seminarieledare om hur vi ligger till i kursen i stort.
Håll tummarna att det ser bra ut!!

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

lena sa...

håller med dej stryk november. Det är så med politik också ta lite här och där och bilda någe eget. Åter till det viktiga mat och sen vad???????????? kram lena

Walle the one and only sa...

Jag håller med Lena där.. va hände sen då?? ;)