onsdag 11 november 2009

I dag är jag lite nervös...................

Har just varit på en föreläsning om IUP (individuell utvecklingsplan) och skriftliga omdömmen. Det var väldigt intressant faktiskt.
Nu är jag ledig resten av dagen och ska städa lite och läsa lite inför morgondagens föreläsning om "behaviorism och motivationsteori".

Det är sedan som det kommer det jag är lite nervös över.......... jag ska nämligen, hör och häpna, på date ......... med någon jag aldrig har träffat förr.

Tror jag har tittat för mycket på tv, för plötsligt fladdrar det förbi en massa konstiga tankar i mitt huvud........ tänk om han inte alls är den han utgivit sej för att vara, jag kanske blir bortrövad och mördad.....
Vi kan väl säga så här.............
Om jag inte skriver något mer inlägg här på bloggen senare i kväll................. Då måste ni börja leta efter mej!!!! :)


*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

Inga kommentarer: