måndag 16 november 2009

Har varit på VFU i dag. Är nu supertrött!!!!
Fest i korridoren hela natten.....suck! Upp kl 06:00.
I kväll har jag varit på afrodansen med Tiltan, skönt att jag kom iväg.
I morgon är det föreläsning och studiegrupp. Sedan ska jag till M :)

Idag har jag skrivit kontrakt på min nya lägenhet. Måååste börja packa i morgon. Har inte fått tag på tjejen jag ska dela lägenheten med så jag hoppas verkligen det kommer att funka bra.

På fredag kväll (när jag är hemma) ska jag gå ut och käka på Texas men Anna och Lisa, som jag inte umgåtts med på flera år.............. det ska bli sååååå roligt!!!!!

Nu ska jag gå och sova. God natt, sov gott och dröm vackra drömmar!!!

2 kommentarer:

lena sa...

jag tror att du kommer att trivas i din nya lägenhet där kommer du säkert att slippa festerna. Kul att du ska träffa M om det nu är den jag tänker på. blir du hemma en vecka nu när du kommer?? vi måste hitta på något då. Själv har jag lite ont i armen jag tog sprutan igår ska snart gå till jobbet kram lena

Charlotta sa...

Hej Lena
Vet du vad jag ska göra när jag flyttat.... baka! Det har jag inte velat göra här.
Jo, det är nog den M du tänker på som jag ska träffa :)
Jag blir hemma över en vecka så vi måste absolut hitta på något.
Fy fabian för sprutor!!!! Jag ska inte ta den!