onsdag 11 november 2009

Ok, nu kan ni kalla hem Skallgångskedjan..................
Jag är hemma nu!
Det var inte så farligt, ganska tråkigt faktiskt.

Fick just sms av Tiltan att hon inte ska gå på pilatesen i kväll, så då tror jag att jag oxå stannar hemma. Egentligen dumt för jag var ju inte på dansen heller i måndags, men jag orkar helt enkelt inte.

Det blev inget med lägenheten jag hade på gång, sa faktiskt ifrån i dag. Det känndes inte alls bra sen jag började prata med hon jag skulle dela med.
Men jag har fått ett annat erbjudande, en annan lägenhet på området dit jag ville från början. Det är oxå en studentlägenhet som man delar med en annan men det ena rummet är redan bokat. Har fått nr till de som bor där nu så jag ska gå dit och titta, och bestämma mej så fort som möjligt. Det är oxå inflyttning 1/12.
Hoppas att det är en bra tjej som ska bo där. Hon bor oxå här på Britsen och vill flytta härifrån.
Håll tummarna!


*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

Walle the one and only sa...

Men LOtten!! Hur gick daten då?? ;)

lena sa...

hallå skit i lägenheten HUR GICK DATEN vi vill ha lite detaljer tack ja ok jag håller tumarna för lägenheten också