söndag 15 november 2009

Som en hasselnöt......

Så ser jag ut nu...... Håller på att färga håret, med ketshup såg det ut, precis samma färg och konsistens. Kanske jag kan pröva med en flaska felix tomatketshup nästa gång, det går kanske lika bra..... betydligt billigare i alla fall.

I dag ska det bli en lugn och skön slöardag bara.
Nej förresten, jag ska nog börja packa lite, kom just på att jag bara har till torsdag på mej innan jag åker hem, sen blir jag ju hemma ända till den 29:e, och då är det ju dags att städa ur rummet och sedan flytta! Oj vad tiden går fort. Vet ni vad det betyder..... snart är det JUL!!!!!!!!

Nu ska jag skölja mitt hår. Hör just nu på nyheterna att Andrè Myrer leder slalomen efter första åket. Håller tummarna att det håller i sej!!!!!


*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

Inga kommentarer: