lördag 28 november 2009

Oj, en vecka har gått sedan sist jag bloggade.....

Jag har haft fullt upp. Har ju varit hemma och packat inför flytten, skrivit tenta, som gick åt skogen och sen har jag varit till Sundsvall och hälsat på Sara som jag inte träffat på flera år tror jag. Det var riktigt roligt.

I går skjutsade mamma ner mej till Falun med en massa kartonger och hjälpte mej att tömma mitt rum, har städat ut i dag.
Lägenheten är jättefin, här kommer jag nog att trivas, men det är ju väldigt tomt här för jag får ju inte ner möblerna förrän nästa helg. Just nu ligger jag på en jätte tunn och obekväm madrass på golvet, läääängtar såååå efter min egen säng.

Har varit ner på stan i dag i jakt på gardinstänger. I vardagsrummet skulle det vara en så lång så jag måste beställa, om jag inte ville ha en såndär fin i trä, men den kostade över 600 kr. Till mitt sovrum köpte jag en, och en rullgardin, men jag kan inte sätta upp dom :( Måste ha en skruvdragare. Typiskt att det alltid ska krångla.....

Nu tror jag att jag ska lägga mej och vila lite, är supertrött.

Inga kommentarer: