tisdag 10 november 2009

Har inte skrivit på över en vecka, hur har det kommit sej. I torsdags kom jag att tänka på att helgen förmodligen skulle bli lika eller till och med ännu långtråkigare än föregående. Så jag tog ett snabbt beslut om att åka hem.
Sagt och gjort, jag åkte hem på tor em och kom tillbaka i går. När jag kom hem på tor kväll var det sååå vackert och jullikt hemma, men det regnade tyvärr ganska fort bort under fre. Det har varit en skön helg hemma. Nu är jag tillbaka till Falun, och jag är lite nere just nu. Vet inte riktigt varför, men det mesta känns pest just nu!!!!!!!!
Haft seminarium i dag och vi blev indelade i nya studiegrupper, jag vill ha kvar min gamla...... den var så bra.

1 kommentar:

lena sa...

jag tror att det beror på årstiden mörkt, regn, blåst,gegigt, osv allt detta är pest.men snart kommer snö och jul och då blir det mycket bättre. Häng kvar och kämpa på kram lena