måndag 2 november 2009

Har varit på afrodansen i kväll, skönt att komma igång igen efter förkylningen.

Har även varit på min VFU skola idag. Det är så roligt nu när jag börjar lära känna alla barn, och dom mej. Har i uppgift att göra observationer den här veckan. Har försökt i dag men tycker att det är supersvårt. Hänger inte med för fem öre, när jag har skrivit ner något som händer, har det ju under tiden hunnit hända massor som inte jag hängt med på. Jättesvårt.......

Nu ska jag torka håret och sedan försöka sova............ fullmåne igen.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

4 kommentarer:

lena sa...

skönt när vardagen rullar på.Hoppas att du får det bra på skolan. Mär kommer du hem nästa gång?Å du vilken otrolig dröm jag har haft i natt nästan så jag skulle vilja kolla kontot idag kram lena

Lotten sa...

Vad har du haft för spännande dröm? Det har med pengar att göra verkar det som. Ska jag få en ny bil igen....?
Jag kommer hem den 19:e nov och stannar troligtvis drygt en vecka hemma.

lena sa...

ja men det mest otroliga dröm nej någon ny bil får du inte nu iallafall vi måste hitta på någe när du kommer hem kram lena

Brorsan sa...

Du skulle behöva ha ett litet fickminne och prata in anteckningar på istället då behöver du inte koncentrera dig på att skriva. Föresten har inte din telefon "röstinspelning"