lördag 17 september 2011

Årjängs marknad

har vi varit på idag :) Det var roligt, det var en väldigt stor marknad och mycket folk, och väääldigt mycket backar..... jag blev heeelt slut!!! Jag var på jakt efter en ny plånbok men hittade ingen jag ville ha, det fanns massor överallt men alla såg likadana ut. Däremot köpte jag mej en väska/ryggsäck, jag ville ha en svart men hittade ingen på hela marknaden jag ville ha... till slut hittade jag en modell jag ville ha men den fanns inte i svart förstås så det blev en vit.... första gången jag har en vit väska, men nöjd blev jag i alla fall :)
Sedan köpte jag lite marknadsnogat och mintkyssar och en låda med chokladtoppar. En stor ljuslykta för blockljus blev det oxå, och några bokstäver att ha på väggen "HOME"

När vi kom hem så nästan stupade jag ner i sängen och somnade på stört. Men nu har vi ätit upp tacopajen från igår och väntar på att postkodmiljonären ska börja.

Inga kommentarer: