fredag 16 september 2011

Baka,baka.......

varje fredag, och så varje jul..... det tycker jag är kul :)


I eftermiddag har jag bakat lite tekakor. Det blev inga LCHF-bröd just idag, utan mina vanliga tekakor. Och eftersom jag gillar hjärtan väldigt mycket :) så åkte pepparkaksformen fram.... titta så fina dom blev!

Nu ska jag pusta ut en stund innan jag börjar med kvällsmaten, ikväll blir det tacopaj :)



*****************

Igår var vi äntligen och köpte råttgift, nu ska dom få, dom där hulliganerna!!!! Och det må jag säga.... det var vääääldigt effektivt råttgift vi köpte..... I många nätter nu har jag legat sömnlös många timmar, och fått haft öronproppar för att råttorna sprungit, gnagt och kraffsat i väggarne så gott som hela nätterna.... I natt (vi hade inte hunnit lagt ut giftet ännu) var det inte en råtta i väggarna på heeela natten och jag kunde sova lugnt natten igenom :) Snacka om effektivt, vi behövde bara köpa det :)
Fast idag har vi ändå satt ut lite runt huset, så får vi se vad som händer.....



Ha en trevlig fredagkväll!




Stjärnglitter & Kärlek till er alla!

Inga kommentarer: