fredag 2 september 2011

Vad tiden går fort....

Ja nu är sommaren snart slut, och jag som lovade att bli bättre på att blogga.... Så blev det med det. Tiden jag var hemma så hände inte mycket... jag jobbade och sov typ. Jättetrött var jag hela tiden.
Efter 6 långa veckor kom äntligen Mikael upp och var där i drygt en vecka :) På den veckan hann vi göra ganska mycket.. Vi var till Hassela på medeltidsmarknad (en besvikelse, har varit bättre tidigare år), vi har plockat svamp, bestigit berg, varit till Hudiksvall, varit på utflykt till havet, Mikael har prövat surströmming (vilket inte var någon höjdare tyckte han... jag förstår), vi har spelat spel, umgåtts med min mamma min bror och mina älskade govovvar :) Till sist innan vi åkte hem hade vi lyskväll och åt god mat och tände en massa marsaller vid sjön. Oj vi låg visst inte på latsidan ;)

Hemresa gick bra, det var skönt att komma hem! Allt var sej likt.... förutom mina blommor.... dom hade bytit färg på något vis??? ;)

Första veckan hemma har innehållit flera saker men mer om det lite senare.... I går var det helt underbart väder och vi tog en tur till mitt favoritställe KOS. vi strövade genom skogen och ner till vattnet. Väl där kunde jag ju inte låta bli att hoppa i och bada... :) det var jätteskönt, kanske sista doppet för i år :(
Idag har jag gjort något som inte var i närheten av så härligt det var igår...... Har varit och tagit cellprv... :( aldrig roligt, men lite extra obehagligt idag eftersom dom sist hittade cellförändrigar så nu skulle jag göra om och se om det behövs någon behandling :(

Nu till något roligare.... Ikväll ska vi på 20-års kalas. Det ska bli roligt :) Och i morgon ska vi kolla på en lägenhet i Karlstad.... spännande!!!!!

Det här var en liten sammamfattning av sommaren. Nu ska jag komma igång lite bättre med bloggandet, och bluda på lite mer bilder oxå :)


Ha en bra Helg!


Sjärnglitter & Kärlek till er alla!

2 kommentarer:

Walle sa...

Kul att du börjat blogga igen!! =) Det gillas!!

lena sa...

roligt att du kommit igång med skrivandet spännande med lägenheten hoppas att ni kommer till skott med att flytta. kram på dej