söndag 25 september 2011

Trött....

Idag har M varit ute och plockat svamp och jag tänkte bara vara hemma och lata mej och kanske sitta vid datorn medans han var borta. MEN......... jag kom på andra tankar. Jag har putsat fönstren och bytt gardiner i köket. Det tog mycket längre tid än jag trodde och var ganska jobbigt, men nu är det gjort och det är sååå skönt!!! Och fint blev det... ialla fall i det ena fönstret mot vägen :) Vilken skillnad!!!! Det andra fönstret är inte putsat på utsidan :( (kommer att irritera mej på det hur länge som helst) Det ena fönstret gick inte att öppna så då kunde jag inte putsa det andra. Och det andra gick att öppna men jag vågade inte putsa det första för den rutan är spräckt ända nerifrån och upp.... så jag putsade bara insidan och bytte gardiner. Det blev i alla fall bättre än tidigare.
Men nu är jag jättetrött, mår illa och har ont i huvudet :( Och vad ska jag göra för mat????? Just nu önskar jag det vore 1 oktober.......

Inga kommentarer: