torsdag 8 september 2011

Pyret!

En bild på lilla pyret, som ligger i min mage :)






Nu när de flesta vet hur det ligger till... Att Vi ska bli tre i vår lilla familj, kan jag äntligen börja skriva om det här på bloggen :)

Jag har ju hela tiden velat, hoppats och trott att det var en liten "Astrid" men så är det troligen inte... Det tog faktiskt flera dagar att smälta det beskedet och att helt tänka om (känns hemskt att säga det, men så var det) men nu känns det jättebra :) Problemet blir bara att hitta ett bra namn som vi båda gillar, det var lättare med tjejnamn.



Vi letar ju ett nytt bättre ställe att bo på, och idag skulle vi ha vart och kolla på ett jättefint hus som vi kanske skulle få hyra. Jag var jätteglad hela förmiddagen för att vi skulle åka och titta :) Men två timmar innan ringde dom och hade ändrat sej..... :( Typiskt!!!! Hela dagen blev förstörd. Nu börjar jag ge upp hoppet om att vi ska flytta..... Det blir väl så till slut att vi får bo kvar här tillsammans med alla råttorna, spindlarna och tvestjärtarna :( Vi får bära ner sängarna till vardagsrummet och sova med öronproppar (pga värmepumpen) för att slippa trappen. Och man får väl inrikta sej på att använda norrlandsfracken, långkalsonger och raggsockar..... Men känner jag mej själv rätt, fryskruka som jag är, så blir det nog så att skoteroverallen åker på..... Jobbigast blir det nog för "Pyret".



Nej nog med gnäll nu!!!! Det ordnar sej säkert!!! Det måste jag tro!! Jag har ju i alla fall världens bästa sambo!!!! :) och snart har vi världens bästa "Pyret"!!!!




Ha en bra kväll!






Stjärnglitter & Kärlek till er alla!

4 kommentarer:

lilla jag sa...

Kul att du börjat blogga igen!

Det ordnar sej nog med allt och den lille är ju stillsam i början och ligger stilla under täcke och filtar så han kommer bara å ha de gott :)

Å jag är så glad för er skull och min med, att det är en liten bebi på väg!

Kramar från blivande Faster ♥

Charlotta sa...

Tack så mycket faster :)
Ja visst kommer det att ordna sej det tror jag oxå. Det var bara just då som allt kändes pest och jag måsta få ur mej det.....

Sofia sa...

Hejsan min favoritfaster!

Vad kul att du bloggar igen! Nu ska jag följa dig slaviskt :)

Puss o kram!

lena sa...

pyret är ett bra namn HIHI bättre än sverker visst är det underbart med ultra ljud stor kram