lördag 24 september 2011

Höstfint ute.....

Idag har jag tagit hand om alla krukor med sommarblommor, slängt det som inte går att spara och som var fult. Tvättat av alla krukor + div pynt. Sedan har jag planterat lite ljung i en träbalja och satt ut min lykta jag köpte på marknan. Jag blev riktigt nöjd :)
Grodan fick komma fram medans hunden får vila sej i garaget så länge... kul med lite förändring :)




I em har vi varit till mitt absoluta favoritställen, Kos, och tagit en långpromenad i skogen :) Det är sååå ljuvligt att gå i skogen där, en riktig trollskog. När vi kom hem var det hög tid att börja med maten. Gjorde en gratäng idag med skivad potatis, köttfärs med tacokryddor i, rikligt med grädde och riven ost. Det blev jättegott men kunde ha varit lite mer kryddor i.


Nu har jag duschat och väntar på att lotto-dragningen ska börja. Ikväll ska vi vinna 138 milljoner!!!!!! :)




Ha en härlig lördagkväll!




Stjärnglitter och kärlek till er alla!

Inga kommentarer: