söndag 11 september 2011

Rensa i röran......

Idag har jag för en gångs skull (nu för tiden) varit på rensar humör.... Har länge längtat efter ordning & reda bland allt mitt rassel men har inte haft energi att göra något åt det..... Men så idag, (eller jag började ju faktiskt lite smått igår) fick jag handen ur arslet och satte igång :)
Först tog jag itu med min pyssel-/datorhörna och röjde och sorterade i bokhylla, hurtsen och på skrivbordet, det blev mycket bra :) Sedan tog jag hand om duschrummet och alla flaskor och pryttlar jag har där, kastade sådant som var eller nästan var slut, gjorde om mm. Det blev oxå bra, i alla fall så bra som det kan bli..... skulle gärna vilja ha lite skåp och lådor så man kunde få bort allt, som det är nu har vi öppen hylla under handfatet så allt syns, vilket lätt ser rörigt ut + att allt blir sååå dammigt. Men det blev i alla fall mycket bättre än tidigare då allt var i en enda röra.
I morgon tänker jag ta itu med min garderob till bombnedslag.... mycket som jag nog kan sortera bort ett tag nu.... så blir det bättre plats :)

3 kommentarer:

kram sa...

ja alla har vi sådana dagar skönt när det är gjort kram

Charlotta sa...

Hmmm.... vem kan heta Kram, månne?

lena sa...

sorry det vart fel