tisdag 27 september 2011

Karlstad....

Igår var vi till storastaden Karlstad. M skulle till optikern på Bergvik så jag passade på att kolla lite i affärer :) Det blev bara kolla för kontot stog på 0 typ.... När jag väl var inne i affärerna så drogs jag av någon konstig anledning till barnavdelningen...??? (har aldrig hänt förr) ;) och guud så mycket fint det finns som jag vill ha!!!!! Kanske tur att jag inte hade några pengar... Hittade massor men här är två favoriter som jag gärna skulle vilja ha, från Lindex.




När M var klar hos optikern åt vi middag där på Bergvik, det blev hamburgetallrik. Sedan åkte vi in till stan och gick på bio "Jägarna 2" den var bra, och det var mysigt att gå på bio. Det var ett tag sedan sist, det blir inte så ofta som förr när jag jobbade på bion i Bergsjö. Jag köpte en liten påse biokarra :) men som vanligt tappade jag ut halva påsen på golvet (varför gör jag alltid så???) så det blev inte så mycket godis för min del.....

När vi kom hem strax efter halv tio var jag helt slut och stupade ner i sängen.


Idag har jag äntligen fått min lön från när jag jobbade i sommar så i em ska vi åka och handla, det behövs verkligen..... det är typ tomt i både kyl, frys och skafferi.


Pyret sprattlar på och har det ganska bra i magen tror jag. Tänk vad fort det går... jag är redan i v 23, inte allt kvar nu.... Vilket känns både härligt och läskigt!!!


Ha en bra dag!


Stjärnglitter & Kärlek till er alla!


2 kommentarer:

lilla jag sa...

Vilken härlig dag ni haft, både mat å bio:))
Det är konstigt det där med barnkläder, man dras liksom dit :)

Kram!

Charlotta sa...

Ja det var en jättetrevlig dag :)
Och ja.... det var som en magnet som drog mej till outforskade områden i klädesaffärer.... ;) Och det lär inte vara sista gången :)

Kram!