onsdag 14 september 2011

Lite ledsen blev jag nu......

Jag har ju alltid varit överviktig, och hatat det!!! Så när jag för något år sedan gick ner 35 kg var jag sååå glad och lovade att ALDRIG komma tillbaka igen!!! Nu är jag snart där igen :( och mitt hjärta går sönder varje gång jag tittar mej i spegeln eller prövar kläder.... Jag vet att det är av en anledning, och en helt underbar anledning men det är jävligt jobbigt ändå!!!!! Jag lider för varje kilo jag går upp!! Om jag ändå bara blev stor om magen, men så är det förståss inte..... Som vanligt har jag lätt för att gå upp (fast jag försöker tänka mej för) och allt lägger sej kring rumpa och lår... :( Har inga kläder att ha snart.

2 kommentarer:

lilla jag sa...

Känner igen den där känslan....man lyckas gå ner är så nöjd, sen så är man där igen....Hoppas ni bor kvar här i vår så kan vi peppa varandra och promenera med barnen:)

Kram på dej!

Charlotta sa...

Ja det tycker jag vi ska göra :)