fredag 30 september 2011

SOL & VÄRME :)

Igår var det rena sommaren ute, helt underbart :) Hade jag inte haft en liten pyret i magen hade jag nog åkt och tagit mej ett sista dopp i sjön :)

Annars var det bara en massa som gick fel igår fm.... Vi hittade inte dit vi skulle (men fick en trevlig biltur ändå), jag var såååå sugen på kulglass (lakris och daim) men när vi kom dit hade dom slutat sälja kulglass :( Jag fick äntligen mitt paket med halsbandet jag skickat efter, men när jag öppnade det blev jag riktigt besviken :( ska skicka tillbaka det och beställa en annan sort.

På eftermiddan tog vi varsin stol och en kopp te och satte oss i solen vid garaget, Underbart :) Det blev nästan för varmt.

Idag ska vi ta en tur till Åmål tror jag visst, för att köpa något till bilen. Kanske finns det kulglass där :) för jag är fortfarande sugen!!!! Annars har vi inget speciellt inbokat. Ikväll blir det Dobidoo.


Ha en trevlig dag, Kram!


Stjärnglitter & Kärlek till er alla!

Inga kommentarer: