fredag 9 september 2011

Babybox...

För några dagar sedan fick jag en liten "babybag" av blivande faster, som hon fått på en barnmässa. Där i fanns bla 2 boddys, 2 par strumpor, blöjprov och annat smått och gott :) Det var roligt för det var det första kläderna/sakerna jag har till "Pyret" det blev liksom ännu mer på riktigt då :)
Med i kassen fanns ett blad där det stog att man kunde beställa en gratis "Babybox" oxå med en massa gratisprover i bla en blöjhink. Så den har jag beställt nu. Får hämta den på närmaste "Babyproffsen" butik 3 månader från planerad födsel..... Det måste bli.... 22 oktober. Det är bäst att passa på... allt som är gratis är bra :)

Idag har solen strålat och på fm var vi ute i trädgården och bla skurade och tog in trädgårdsmöblerna inför höst/vinter... lite sorgligt, då kändes det verkligen som höst. Vi tog en liten tur in i skogen här bredvid oxå och hittade en hel del kantareller.
Senare ikväll när vi just avslutat vår middag, kom blivande faster och minsta kusin på besök, det var mycket trevligt. Jag fick ett recept på LCHF-bröd så nu ska här bakas :)
Nu ska vi snart kolla på Dobidoo, och kvällen till ära äta lite chokladpudding med grädde.


Ha en bra fredagkväll!


Stjärnglitter & Kärlek till er alla!

2 kommentarer:

Helena sa...

Vi fick en sån från barnenshus men är säkert samma.. dom är ganska bra blöjhinken men dyra påsar till.. men luktar i alla fall inte.. =)

Sen får man mycket gratis grejer på bb också, två väskor med provsaker, bra saker! :)

lilla jag sa...

Kul att ni gilla påsen! Tack för en trevlig pratstund :) Kram.